

(sekadar mengisi masa lapang dan menyebarkan maklumat kepada orang yang ingin ambil tahu......)
Description of Wagon: Insulated Van No. 3787
Code: I.V
Carrying Capacity: 11 Ton 7 Cwt
Type of Underframe: Steel
Diameter of Wheels: 2 ft 9 1/2 ins
Length Overall: 24 ft 9 1/4 ins
Length of Compartment Inside: 7 ft 6 ½ ins
Width of Compartment Inside: 7 ft 2 3/4 ins
Number of Compartment: 2
Height of Floor from Rail Level: 4 ft 0 in
Average Weight Tare: 12 ton 12 cwt 2 qrs
Average Weight (Fully Loaded): 23 ton 19 cwt 2 qrs
Poin untuk masuk ke Sisian Tampoi - MSMTerdapat Line No. 1, Line No. 2, Sisian Buntu Utara dan Sisian Buntu Selatan di dalam kawasan sisian ini. Di bawah ini adalah gambar Sisian Buntu Sebelah Selatan.
Ini pula pintu masuk ke Sisian Tampoi - MSM. Pintu ini akan dibuka apabila ada pergerakan tren yang masuk ke sisian ini. Di sini juga boleh kita lihat platform bekas Perhentian Tampoi. Perhentian ini digunakan sewaktu perkhidmatan relbus beroperasi di sektor Kulai - Singapura - Kulai. Setelah perkhidmatan relbus ditamatkan, perhentian ini tidak terurus dan terbiar.