Sunday 30 October 2011

Birmingham City..0 Brighton..0

Brighton mencatat keputusan seri 0 - 0 ketika bertemu pasukan Birmingham City di St Andrew, Birmingham malam tadi, dalam perlawanan yang menyaksikan kedua - dua pasukan terlepas banyak peluang keemasan untuk menjaringkan gol.

Pengurus pasukan Brighton Gus Poyet membuat dua perubahan terhadap kesebelasan yang tewas 0 - 1 kepada West Ham United pada malam Isnin lepas.

Romain Vincelot kembali mengambil tempat Gary Dicker, yang mengalami kecederaan, semenatara Inigo Calderon kembali ke bahagian pertahanan mengenepikan Lewis Dunk.

Billy Paynter yang dipinjam dari Leeds United tersenarai sebagai pemain simpanan, bersama - sama penolong pengerus pasukan Brighton, Mauricio Taricco.

Will Buckley yang pada mulanya tersenarai untuk bermain dalam perlawanan ini telah mengalami kecederaan sewaktu melakukan 'warm-up', Ashley Barnes kembali mengambil tempatnya dalam kesebelasan utama.

Seramai 20,095 orang penonton telah hadir menyaksikan perlawanan ini dengan 2,067 daripadanya adalah penyokong setia pasukan Brighton.

Dengan keputusan ini, Brighton kekal di tangga kesepuluh Liga Kejuaraan.
Perlawanan seterusnya adalah menentang Watford di Vicarage Road, Watford pada hari Selasa 1 November 2011.

Senarai Pemain:

Birmingham City: (4-4-2) Myhill; Carr, Caldwell, Davies, Ridgewell; Beausejour, Fahey, Spector, Burk; Wood (Zigic 67), King (Rooney 67). Pemain simpanan yang lain: Doyle (GK), N'daw, Murphy.

Albion: (4-3-3) Harper; Reyes (Taricco 80), Calderon, Greer, Painter; Bridcutt, Sparrow (Paynter 67), Vincelot; Noone, Mackail-Smith, Barnes. Pemain simpanan yang lain: Ankergren (GK), LuaLua.

No comments:

Post a Comment