Sunday 28 February 2021

Stesen Lama Dalam Kenangan (Bahagian 3)

Salam Sejahtera. Apa khabar kalian di luar sana? Cuaca panas sekarang ini dijangka akan berakhir tidak lama lagi. Di tempat aku ni, durian sudah mula berbunga manakala petai dah mula ada dalam pasaran dan bunga-bunga cicar mula bertaburan menyembah bumi.

Aku ingin menyambung kembali gambar-gambar stesen keretapi lama untuk tatapan kalian. Untuk kali ini, aku akan mulakan dari Stesen KL Sentral sehingga ke Stesen Gemas. Tapi kalian harus ingat, dahulu tak ada Stesen KL Sentral yer. 

Seperti yang telah aku maklumkan dalam Bahagian 1 dan Bahagian 2 Siri Stesen Lama Dalam Kenangan ini, ada di antara gambar-gambar itu bukan milik aku. Apabila aku terjumpa, aku simpan dan aku kongsikan bersama teman-teman di luar sana.













Semoga terhibur.

No comments:

Post a Comment