Wednesday 2 December 2009

Brighton..0 Charlton Athletic..2


Malang menimpa lagi buat pasukan Brighton. Dalam perlawanan Liga 1 Coca Cola yang berlangsung awal pagi tadi di Stadium Withdean, Brighton tewas kepada pasukan Charlton Athletic 0 - 2.

Semuanya serba tidak menjadi buat anak - anak buah Gus Poyet walaupun bermain di hadapan penonton sendiri yang dianggarkan seramai 6,769 orang.

Glenn Murray turun menguatkan barisan serangan Brighton setelah digantung permainan hari Sabtu yang lepas. Liam Dickinson kembali memanaskan bangku pemain simpanan. James Tunnicliffe mengukuhkan barisan pertahanan mengambil alih tempat Adam Virgo manakala Gary Dickers mengisi tempat Kevin Mcleod yang tercedera di bahagian tengah.

Turut tersenarai sebagai pemain simpanan adalah Jimmy McNulty yang baru sembuh dari kecederaan yang dialaminya pada pertengahan Oktober lepas.

Albion: (4-4-2) Smith; Hoyte, Elphick, Tunnicliffe, El-Abd (McNulty 56); Bennett, Dicker (C Davies 86), Navarro, Crofts; Forster (Dickinson 61), Murray. Pemain simpanan yang lain : Pelling (GK), Whing, Cox, Virgo.

No comments:

Post a Comment