Sunday 25 July 2010

Portimonense..2 Brighton..0

Brighton & Hove Albion menamatkan sesi latihan dan siri perlawanan persahabatan di Portugal dengan mengalami kekalahan 0 - 2 kepada pasukan Portimonense, sebuah pasukan yang bermain dalam La Liga Portugal.

Gus Poyet membuat tiga perubahan terhadap barisan yang seri 1 - 1 ketika menentang Sunderland pada hari Rabu lalu, dengan Adam El-Abd dan pemain Argentina, Cristian Baz serta Agustin Battipiedi disenaraikan dalam kesebelasan utama. Glenn Murray dan Gordon Greer - yang digantung dari bermain dalam dua perlawanan pertama liga - kedua-duanya diketepikan dari bermain. Pemain Bulgaria, Radostin Kishishev juga direhatkan.

Perlawanan menarik ini terpaksa dihentikan pada minit ke 68 kerana pergaduhan antara pemain kedua-dua pasukan. Pengadil dan pembantu pengadil meninggalkan padang dan enggan untuk meneruskan perlawanan.

Albion:(4-3-3) Poke (Walker 58), Calderon, El-Abd, Elphick (Greer 58), Painter; Sparrow (Jamie Smith 58), Navarro (Dicker 58), Battipiedi; Bennett (Hart 58), Barnes, Baz (Holroyd 58). Pemain simpanan yang lain: Hall, Cook, Kishishev, Murray, Morais.

No comments:

Post a Comment