Tuesday 21 September 2010

Carlisle United..0 Brighton & Hove Albion..0

Kunjungan Brighton & Hove Albion ke Brunton Park, Carlisle pada 18 September 2010, nampaknya tidak menghampakan. Satu mata berharga diperolehi apabila perlawanan berkesudahan dengan keputusan seri 0 – 0 .

Gus Poyet hanya membuat satu perubahan dalam kesebelasan utama sewaktu menang ke atas MK Dons hujung minggu lalu, dengan membawa Gary Dicker sebagai salah seorang daripada lima pemain tengah.

Ashley Barnes turut tersenarai dan diletakkan sebagai pemain simpanan bersama Fran Sandaza, yang buat pertama kali disenaraikan sejak menyertai brighton pada awal September lalu.

Agustin Battipiedi dan Lewis Dunk juga tersenarai sebagai pemain simpanan, tetapi nama Gordon Greer tidak kelihatan.

Seramai 6,039 penonton berbayar telah hadir menyaksikan perlawanan ini. Perlawanan seterusnya bagi pasukan Brighton adalah menentang pasukan Plymouth Agyle di Home Park pada hari Selasa 21 September 2010.

Dengan keputusan seri ini, Brighton kini menduduki tangga ke 8 Liga Satu nPower dengan mengumpulkan 11 mata daripada 6 perlawanan.

Albion: (4-5-1) Ankergren; Calderon, El-Abd, Elphick, Painter; Bennett (Baz 62), Sparrow, Kishishev, Dicker, LuaLua (Barnes 62); Murray. Pemain simpanan yang lain: Brezovan, Battipiedi, Sandaza, Bridcutt, Dunk.

No comments:

Post a Comment