Sunday 16 October 2011

Brighton..0 Hull CIty..0

Pasukan Brighton sekadar mencatat keputusan seri 0 - 0 ketika menentang Hull City dalam perlawanan yang membosankan malam tadi di Stadium Amex.

Penjaga gol kedua - dua pasukan telah mengelamatkan pintu gol masing - masing dari ditembusi oleh ketumpulan jentera serangan lawan.

Pengurus Brigton, Gus Poyet membuat dua perubahan dari barisan yang tewas 1 - 3 di Ipswich Town dua minggu lalu, dengan Matt Sparrow dan Lewis Dunk kembali ke dalam kesebelasan utama. Sparrow mengambil tempat Alan Navarro di bahagian tengah manakala Dunk kembali dari penggantungan dan menggantikan Romain Vincelot.

Perlawanan ini telah disaksikan oleh hampir 19,722 orang peminat bolasepak tempat dengan 1,527 daripadanya adalah penyokong pasukan Hull City.

Dengan keputusan ini, Brighton kekal di tangga kelima Liga Kejuaraan dengan mengumpul 18 mata daripada 11 perlawanan. Southampton di depan dengan 23 mata diikuti West Ham United dan Middlesbrough masing - masing mengutip 21 mata.

Perlawanan seterusnya pada 18 Oktober 2011 menentang Millwall di The Den, Millwall.

TEAMS

Albion: (4-4-2) Ankergren; Calderon, Greer, Dunk, Painter; Bridcutt, Sparrow, Dicker (Noone 70), Vicente; Barnes, Mackail-Smith. Pemain simpanan yang lain: Brezovan (GK), Vincelot, Harley, Hoskins.

Hull City: (4-3-3) Basso; Rosenior, Chester, Hobbs, Dudgeon; Evans (Cairney 90+2), Koren, Pusic; Mclean, Fryatt, Brady (McKenna 90). Pemain simpanan yang lain: Gulacsi (GK), McShane, Adebola.

No comments:

Post a Comment