Sunday 13 May 2012

Penjadualan Semula Perkhidmatan Tren ETS

Mulai 14 Mei 2012 (Isnin), perkhidmatan Electric Train Service (ETS) akan beroperasi dengan jadual perjalanan baharu dan hanya akan beroperasi untuk laluan Sentral Kuala Lumpur – Ipoh – Sentral Kuala Lumpur sahaja .

Berikut merupakan jadual perkhidmatan baharu bagi perkhidmatan tren ETS setiap hari:

1. Berlepas dari Sentral Kuala Lumpur ke Ipoh :









 







2. Berlepas dari Ipoh ke Sentral Kuala Lumpur :













 


Para pengguna yang tiba di Sentral Kuala Lumpur masih boleh meneruskan perjalanan ke Seremban atau mana-mana stesen di sepanjang laluannya dengan menggunakan perkhidmatan KTM Komuter. Para pengguna juga boleh membuat tempahan tiket 30 hari sebelum tarikh perjalanan seperti biasa.

Langkah penjadualan semula ini diambil bagi membantu melancarkan perkhidmatan KTM Komuter yang sedang diberi perhatian khusus dalam memudahkan perjalanan 100,000 penggunanya setiap hari.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi pusat khidmat pelanggan KTM Berhad di talian 1-300-88-5862 atau layari www.ets-train.com.my
* Aku harap benar agar Tren Shuttle Ipoh - KLS - Ipoh akan beroperasi semula. Banyak manafaatnya apabila tren shuttle dilarikan semula. Ramai yang setuju dan menanti-nanti akan kemunculan semula tren shuttle ini. Penumpang untung, KTMB untung, pemandu teksi pun untung sama.....

No comments:

Post a Comment