Monday 3 November 2014

Sejenak Di Nurul Ihsan

Sudah lama benar aku tidak mengunjungi Rumah Anak-Anay Yatim Dan Miskin Bait Al Amin di Parit tu. Kalau aku pergi pun, cuma singgah sekejap untuk bertanyakan khabar dan menghulurkan sedikit bantuan. Tak macam dulu pergi dari pagi hingga ke petang melayan kerenah anak-anak di sana sambil melayan tetamu yang datang dari seluruh tanahair.

Memandangkan aku ditawarkan untuk membekal dan menghantar makanan untuk satu projek oleh pelajar-pelajar dari UTP Tronoh dan dengan kesempatan yang ada, aku telah menjejakkan kaki ke Rumah Anak-Anak Yatim Dan Miskin Nurul Ihsan di Sungai Siput, Perak semalam (2 November 2014).

Berikut adalah sedikit kenangan yang dapat aku kongsi bersama kalian:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jumpa lagi pada masa akan datang....

No comments:

Post a Comment