Sunday 27 March 2011

Hello

Salam buat semua.

Apa khabar kalian semua? Harap semuanya ok. Akhirnya aku sampai semula di tanah air tercinta setelah hampir tiga minggu di perantauan.

Sekarang ini aku berada di Kota Kinabalu sebelum pulang ke Kuala Lumpur pagi esok dan mula masuk semula ke pejabat pada pagi Selasa.

Untuk malam ini, aku siarkan gambar-gambar menarik yang sempat aku rakamkan sepanjang tiga minggu aku berada di Bandaraya Puerto Princesa, Pulau Palawan, Filipina.


Kesibukan jalanraya di tengah-tengah Bandaraya Puerto Princesa
Salah sebuah masjid yang terdapat di Puerto Princesa
Antara orang Islam yang berniaga di sebuah kedai menjual cenderahati
Dalam perjalanan menuju ke Underground River National Park
Sampai di Underground River National Park
Banyak lagi gambar-gambar menarik dan cerita pahit manis sewaktu di perantauan akan aku coretkan selepas ini.

Maraming Salamat....

No comments:

Post a Comment