Wednesday 3 August 2011

Hai...

Salam 1 Malaysia dan Selamat Berpuasa....

Dah hampir sebulan aku tak mengemaskini blogspot ini. Maaf la .... kerana tugas aku terpaksa meninggalkan keluarga, rumah dan pejabat buat seketika. Beginilah keadaannya sejak aku berpindah ke Kuala Lumpur pada bulan September 2010. Ada saja tugasan luar yang perlu aku bereskan.

Untuk kalian selepas ini akan aku bawakan beberapa perkara untuk dikongsi bersama antaranya berkenaan dengan Jabatan Keretapi Negeri Sabah, musim buah - buahan datang lagi, jadual perlawanan bolasepak yang melibatkan pasukan Brighton & Hove Albion dan banyak lagi.

Terima kasih di atas kesudian kalian untuk mengunjungi blogspot aku walaupun kalian tahu ianya dah agak lama tidak dikemaskini...

Salam buat semua....

No comments:

Post a Comment