Monday 8 June 2009

Penat la pulak....

Jam sekarang 10.58 malam.

Aku baru aje sampai dari kampung. Hari ni aku tak kerja, saja minta off dari Boss almaklum lah sekarang ni musim cuti sekolah. Banyak pasangan melangsungkan perkahwinan time - time begini.

Penat rasanya badan. Sabtu dan Ahad, kena tolong memasak kat Rumah A. Semalam lak, kena hias bilik pengantin kat Rumah B. Pagi tadi aku jadi boring lak. Lepas makan nasi lemak yang dibeli di warung tepi jalan nak masuk ke kampung, aku ke bandar membeli suratkhabar.

Kemudian balik semula ke rumah..... tido.

Tengahari pi makan kenduri di Rumah B. Pergi kejap aje, lepas tu balik rumah... aku tido lagi.

lepas Asar, macam selalu aku memandu seorang diri pulang ke Pekan L dari Pekan B. Jam 9 malam baru sampai......

Kira nak tido lagi la ni.... Esok nak pi pejabat lak....

Okaylah....
jumpla lagi lah esok.............

No comments:

Post a Comment