Thursday 18 February 2010

Adik - Adik Ku...

Aku punyai seorang adik yang bagi ku adalah sangat baik dan sangat penyayang. Kerap membantu dan boleh berkongsi masalah. Walaupun kami berjauhan, tetapi kami sering bertanya khabar berita. Ha..... yang ini pula adalah adik angkat aku yang bekerja kat Syabas... Dah lama aku tak contact, tetapi tiba - tiba aje pagi tadi aku teringat kat dia. Dia ni pun okay gak, tapi sebab dia sibuk dengan tugas harian, aku malas nak contact selalu. Kepada adik aku yang bernama Suhaila dan adik angkat aku yang bernama Norazlina tu, abang doakan agar kalian dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan segera mendapat jodoh kerana sebenarnya abang sedih melihat kalian masih belum bersuami.....

Ya Allah, Kau berikanlah jodoh yang sesuai dengan diri mereka itu kerana hanya Kau sajalah yang tahu apa yang baik dan apa yang buruk bagi mereka. Amin...............

No comments:

Post a Comment