Tuesday 13 September 2011

Ucapan Terima Kasih

Aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada kalian yang telah sudi untuk menggunakan isi blog aku ini sebagai bahan rujukan. Ucapan penghargaan yang tidak terhingga buat kalian kerana pada blog aku ini tiada bahan yang menarik untuk dikongsi bersama selain daripada sedikit sembang - sembang tentang keretapi dan bolasepak luar negara.

Berikut adalah link beberapa blogspot yang telah dapat aku kesan menggunakan isi kandungan dalam blogspot aku ini sebagai rujukan:

1. http://pleaselovemeunconditionally.blogspot.com/2011/03/blog-pengantin.html
2. http://forum.cari.com.my/archiver/?tid-500777-page-7.html
3. http://indahrasajmalim.blogspot.com/2011/08/kembara-melihat-pekan-pekan-lama-3.html
4. http://blogkaryait.wordpress.com/2011/04/19/dilema-kereta-api-negara-kita-bhg-6-%E2%80%93-design-failure-3-4-dan-5/
5. http://coltoras1959.blogspot.com/2011/03/103-kelilingi-johor-2.html
... sekadar yang mampu aku 'cut and paste' kerana ada banyak lagi link yang dapat aku jejak sebelum ini menggunakan gambar dan isi cerita dari blog ini.

Seperti mana yang telah aku maklumkan sebelum ini, kalian bebas untuk menyiarkan apa saja telah aku siarkan di blog ini. Cuma apa yang aku harapkan, agar kalian tidak menyalahgunakannya sudah. Aku menyebarkan maklumat di dalam blog ini untuk aku kongsi bersama kalian.

Terima kasih sekali lagi buat semua yang telah menyokong blog ini dan teruskan sokongan kalian selama mana blog ini dapat bertahan.

2 comments:

  1. salam
    banyak rujukan yang boleh dikongsi di dalam blog sdra... saya sendiri sering mencari maklumat tambahan terutama nya berkaitan keretapi dari blog sdra... terima kasih atas segala maklumat. semoga kita dapat berkongsi segala maklumat selalu.
    http://indahrasajmalim.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam...
    terima kasih la bro... blog nie saya buat cuma untuk suka-suka aje.... sekadar mengisi masa lapang... tq kerana bagi sokongan

    ReplyDelete