Friday 7 December 2012

Stesen Baru KTM Komuter

Aku sering menggunakan perkhidmatan KTM Komuter. Sering kali juga aku menaiki set baru My Komuter yang agak selesa. Kadangkala dalam perjalanan, aku lihat skrin yang menunjukkan pergerakan tren yang aku  naiki.

Bila melihat pada skrin itu,  menjadi tandatanya buat aku apakah stesen baru yang bakal ada sebelum Perhentian Angkasapuri?
Oleh kerana ingin tahu, dengan menaiki komuter aku lakukan satu tinjauan dan hasil tinjauan itu menceritakan segala-galanya. 

Gambar-gambar berikut menunjukkan kerja-kerja pembinaan sedang giat dijalankan di sebelah kiri arah ke Angkasapuri.

Jadi benarlah dengan apa yang aku lihat sebelum ini ...
 Untuk  maklumat lanjut tentang KL Eco City ini,  kalian boleh klik pada logo di bawah ini.
Tetapi bilakah agaknya stesen baru ini akan mula  dibina dan beroperasi untuk kemudahan penduduk setempat?

No comments:

Post a Comment